Box nám po 2-3 hodinách sledovania tv zasekne obraz a prestane reagovať diaľkové

Amiko Impulse 265 T2/C Dobrý deň , box nám po 2-3 hodinách sledovania tv zasekne obraz a prestane reagovať diaľkové , po vytiahnutí a znovu zapojení kábla napájania sa všetko rozbehne ale stale opakuje. Viete mi nejak poradiť alebo lepšie bude produkt reklamovať. Ďakujem. Dobrý deň. Ostáva Vám jedine update najnovšieho FW a po update

Box nám po 2-3 hodinách sledovania tv zasekne obraz a prestane reagovať diaľkové Čítať viac »

Ako by som mohol znovu \“spojazdniť\“ AMIKO NEO T2/C pre plustelku?

AMIKO NEO T2/C (úprava pre plustelku) Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, ako by som mohol znovu \“spojazdniť\“ zariadenie, keďže som urobil reset zariadenia (továrenské nastavenie) a vymazal som softwarovú úpravu pre plustelku. Zrejme ide o softwarovú úpravu pre čítačku kariet conax na univerzálnu. Ďakujem Dobrý deň. Pokiaľ ste nemenili FW prijímača, tak továrkom

Ako by som mohol znovu \“spojazdniť\“ AMIKO NEO T2/C pre plustelku? Čítať viac »

Chcela by som sa opýtať na fungovanie služby Disney+ cez Amiko A5

Amiko A5 Dobrý deň, chcela by som sa opýtať na fungovanie služby Disney+ cez Amiko A5. Aplikáciu som si nainštalovala, je možné ju spustiť, avšak neprehráva žiadny film alebo seriál. Vedeli by ste mi prosím poradiť, ako treba box nastaviť tak, aby na ňom Disney+ fungovalo? Problém s pripojením na internet nie je, nakoľko Netflix

Chcela by som sa opýtať na fungovanie služby Disney+ cez Amiko A5 Čítať viac »

Návrat hore